Palm User Message Board 首頁 Palm User Message Board
give up phpBB! we must
 
 常見問題常見問題   搜尋搜尋   會員列表會員列表   會員群組會員群組 
 個人資料個人資料   登入檢查您的私人訊息登入檢查您的私人訊息   登入登入 

junk call 節節上升
前往頁面 1, 2, 3, 4  下一頁
 
發表新主題   回覆主題    Palm User Message Board 首頁 -> 吹水 Printable version
上一篇主題 :: 下一篇主題  
發表人 內容
yau
低級老師


註冊時間: 2003-03-17
文章: 3547
來自: 袋袋隊長個袋~

發表發表於: 2005-06-08 14:55    文章主題: junk call 節節上升 引言回覆

以前呢類電話, 一星期最多一次,
但呢排差唔多日日都有. 都唔知發生乜事.

1.
「先生, 我地係乜乜健康中心, 想阻你十秒鐘時間.」
「聽唔清楚, 你叫乜野公司?」
「我地係乜乜健康中心.」
「十秒夠喇 byebye. 」

2.
另一個call 仲衰, 用錄音問我對曾蔭權點睇,
又完全唔提自己機構名.

3.
今日再收一個, 梗加騎呢.
叫得出我個名, 好似係收過我卡片.

佢話: 「袋袋 , 我係 kitty 呀? 你記得唔記得呀?」
當時我死命回憶, 都唔係好記得,
佢再問:「呢, 我幾時幾時見過你. 有無印象? 」
真係唔記得, 於是話:「啊, 小小印象啦.」

一般 social, 講到咁, 足夠啦.
佢竟然再問: 「呢, 我當時咁樣, 你真係無印象?」
煩.... 我索性問: 「有乜幫到你?」

佢愕一愕, 然後話:「我而家轉左行做 financial planner. 」 Eh......
明白晒, 我即刻話:「做緊野, byebye. 」
_________________
]曾特首之歌
一二三四五六七,多勞多得
星期一至星期七,Donald當得
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
hardboil
低級老師


註冊時間: 2002-12-30
文章: 3447
來自: Hard-boiled Wonderland

發表發表於: 2005-06-08 15:00    文章主題: 引言回覆

1 如果有時間,我都會同佢傾下計遊花園
2 呢D我完成唔會理
3 呢個就間唔中都有,尤其是我都好經常要派卡片
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
maddogdogdog
低級老師


註冊時間: 2003-04-02
文章: 4821
來自: 啤雅士啤... 由晚打到朝

發表發表於: 2005-06-08 15:02    文章主題: 引言回覆

哈哈, 十秒... 可惜打得黎我度果 d 都係話 3 分鍾
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
栗子
低級老師


註冊時間: 2005-03-03
文章: 1368
來自: 白光隧道的另一端

發表發表於: 2005-06-08 15:08    文章主題: Re: junk call 節節上升 引言回覆

袋袋仙人掌 寫到:
「先生, 我地係乜乜健康中心, 想阻你十秒鐘時間.」
「聽唔清楚, 你叫乜野公司?」
「我地係乜乜健康中心.」
「十秒夠喇 byebye. 」


嘩!又學到野,多謝!
(不過好少可只係要求十秒,通常都話:1-2分鐘)

我宜家係所有匿名電話,無來電顯示既電話都唔聽,飛晒落留言!
_________________
風雨送春歸,飛雪迎春到。已是懸崖百丈冰,猶有花枝俏。
俏也不爭春,只把春來報。待到山花爛漫時,她在叢中笑。
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息 MSN Messenger
onroc
低級老師


註冊時間: 2002-08-19
文章: 1753

發表發表於: 2005-06-08 15:11    文章主題: Re: junk call 節節上升 引言回覆

袋袋仙人掌 寫到:
佢愕一愕, 然後話:「我而家轉左行做 financial planner. 」 Eh......


比我會話…

[太好啦… 我呢排好窮,手頭上有一百蚊,唔知點可以係短期內賺一兩百萬呢~]
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
iamstupid
低級老師


註冊時間: 2002-08-19
文章: 1595
來自: 偉大航道

發表發表於: 2005-06-08 15:11    文章主題: 引言回覆

3 唔算junk call喎, 係你唔記得人之嘛...
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息 參觀發表人的個人網站 MSN Messenger
Aquamarine
低級老師


註冊時間: 2003-02-10
文章: 1210

發表發表於: 2005-06-08 15:24    文章主題: 引言回覆

一個好友教既一招:
唔好意思, 我申請緊破產~
問卷? 請問傳媒做唔做得?
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
wohtip
訓導主任


註冊時間: 2002-08-19
文章: 25672
來自: 俗世

發表發表於: 2005-06-08 15:28    文章主題: 引言回覆

而家無caller id 既,一律唔聽.還好,公司打來係unknown,呢D垃圾call就係withheld.好易分.
_________________
只有不相識的人才會給你直言批判,因為不相識,自會不識相.
____
http://www.hkbookz.com/wblog/
http://blog.yam.com/lpw/
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息 發送電子郵件 參觀發表人的個人網站 MSN Messenger
vic_shek
低級老師


註冊時間: 2003-02-25
文章: 4771
來自: 國安局

發表發表於: 2005-06-08 15:46    文章主題: 引言回覆

我都多左,成日做做下野有個電話黎,雞手鴨腳咁聽原來係呢D無謂野,火都滾。
_________________
做乜我個簽名無鬼左?!
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
Aquamarine
低級老師


註冊時間: 2003-02-10
文章: 1210

發表發表於: 2005-06-08 15:55    文章主題: 引言回覆

其實最致命既, 係你急急腳去聽個電話, 之後唔講野 or 好心急收線, 俾枕邊人懷疑你意圖不軌~~或有外遇 (最慘係成日都有, 百辭莫辯~~~)
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
onroc
低級老師


註冊時間: 2002-08-19
文章: 1753

發表發表於: 2005-06-08 15:59    文章主題: 引言回覆

餃 寫到:
而家無caller id 既,一律唔聽.還好,公司打來係unknown,呢D垃圾call就係withheld.好易分.


我慘d… 老闆打黎都係withheld既…
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
hardboil
低級老師


註冊時間: 2002-12-30
文章: 3447
來自: Hard-boiled Wonderland

發表發表於: 2005-06-08 16:09    文章主題: 引言回覆

最慘都係出緊trip時有呢D電話打你
真係比佢吹漲
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
Sili
低級老師


註冊時間: 2004-03-29
文章: 2686
來自: The Dark side of Power

發表發表於: 2005-06-08 16:09    文章主題: 引言回覆

餃 寫到:
而家無caller id 既,一律唔聽.還好,公司打來係unknown,呢D垃圾call就係withheld.好易分.


x2, 會一律飛去call台,等秘書台小姐screen
_________________
簽名又不見了.......
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
lofungx
學科主任


註冊時間: 2002-08-19
文章: 7516

發表發表於: 2005-06-08 16:14    文章主題: 引言回覆

Aquamarine 寫到:
其實最致命既, 係你急急腳去聽個電話, 之後唔講野 or 好心急收線, 俾枕邊人懷疑你意圖不軌~~或有外遇 (最慘係成日都有, 百辭莫辯~~~)
XDDDDD呀 HAHAHA,咁你一係畀埋佢聽囉 ,...「喂....哦~....搵你0架....」
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
靜哥哥
低級老師


註冊時間: 2004-05-14
文章: 2359
來自: 天與水之間

發表發表於: 2005-06-08 16:22    文章主題: Re: junk call 節節上升 引言回覆

袋袋仙人掌 寫到:
以前呢類電話, 一星期最多一次,
但呢排差唔多日日都有. 都唔知發生乜事.

1.
「先生, 我地係乜乜健康中心, 想阻你十秒鐘時間.」
「聽唔清楚, 你叫乜野公司?」
「我地係乜乜健康中心.」
「十秒夠喇 byebye. 」
Laughing
佢愕一愕, 然後話:「我而家轉左行做 financial planner. 」 Eh......
明白晒, 我即刻話:「做緊野, byebye. 」



有時真係幾麻煩......
尤其無啦啦忙碌中打黎, 開會以為緊急電話仲... Eh......
唔知係咪好似遲 D 有得 block.. Rolling Eyes

引言回覆:
手機直銷電話擾民無王管
...不過,本報發現,暫時沒有一個統一機構接受有關這類電話的投訴,因為電訊管理局只能規管電訊公司的傳銷,至於一些不知名的機構若打出電話直銷,市民無法不接聽,只能靠發放機構自律,自行訂立讓收聽者拒絕的機制﹔然而私隱條例亦有限制,無法全面執行。

_________________
<--吾係 {(光靜)}

「曾經錯過...就不能一錯再錯
幾時夢縈...就應該千里尋夢」
回頂端
檢視會員個人資料 發送私人訊息
從之前的文章開始顯示:   
發表新主題   回覆主題    Palm User Message Board 首頁 -> 吹水 所有的時間均為 台北時間 (GMT + 8 小時)
前往頁面 1, 2, 3, 4  下一頁
1頁(共4頁)

 
前往:  
無法 在這個版面發表文章
無法 在這個版面回覆文章
無法 在這個版面編輯文章
無法 在這個版面刪除文章
無法 在這個版面進行投票


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
正體中文語系由 phpbb-tw 維護製作